Praktisk informasjon

Her finner du oversikt over priser for trafikalt grunnkurs, førerkort klasse B og tilhørende kurs. Ta gjerne kontakt om det er noe som er uklart!

Endring eller avbestilling av kjøretime

• Endring/avbestilling av kjøretime må gjøres senest kl. 12.00 siste virkedag før timestart ved kjøretimer og senest 2 virkedager før kursstart på kurs.

Trafikalt grunnkurs

• Ved øvelseskjøring på skole eller privat må trafikalt grunnkursbevis sammen med legitimasjon medbringes.
  • Alle under 25 år må ha gjennomført trafikalt grunnkurs og førstehjelp før de starter med kjøretimer.
  • Er du over 25 år må du gjennomføre førstehjelpsdelen av grunnkurset og mørkedemo før oppkjøring.
  • Er du over 25 år får du ikke grunnkursbevis men må ha med legitimasjon på time.

Mørkedemonstrasjonskurs

• I perioden 1.november til 31.mars må du uansett alder ha gjennomført Mørkedemonstrasjonskurs for å ha lov til å øvelseskjøre.

Frist for pakketilbud

• Pakketilbud må benyttes innen 24 mnd. fra kjøpsdato.

• Gebyrer ved Trafikkstasjonen er ikke inkludert i prisene.
  • Pakker må forhåndsbetales.
  • Ved videre kjøp av timer gjelder ordinære priser.
  • Innbetalte rabatterte pakker refunderes ikke og kan heller ikke overdras til andre.